Någon mer än jag som längtar? :)

Hej! Somsagt jag och Maria bestämde oss för att börja blogga igen och vi kommer inte att skriva om vårt privat liv utan ännu bättre massa film, musik och andra grejer  - lite vad som faller oss in :D Lite smått och gott

Någon mer än jag som längtar till Harry Potter kommer på bio?


Den 11 november 2010 smäller det, för då kommer Harry Potter och dödsrelikerna del 1 ut och den måste jag bara se. Längtar ni? Tror att dessa 2 filmer kommer att bli jättebra, hoppas på det i alla fall.  Denna film kommer inte att vara i 3D, tror det var för att de inte hann få ihop det tills den 11 och ville inte skjuta upp premiären. :)

Ni får gärna ge mig och Maria lite tips, t.ex om det är något som ni vill ska vara med i bloggen - vi brukar inte blogga så ofta :P

/ Emma

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0